mathilda du är dålig på blogga


En bild från vårat mysiga fika på vårat favo ställe.

Tja! Bra med er? Allt är BÄ----ÄÄÄST just nu för mig va, livet är så jävlans bra. Tandställningen åker ut 2 januari 2012, jag har pengar, jag har shoppat, jag har värdens finaste vänner, jag har massa gott brevid mig... kan inte bli bättre va?
Förutom... jag måste banta. Blääääm  skulle kunna byta min kropp mot någon lång och smal, själv? tjock och kort. snyggt? ae inte direkt. kissie är ju i alla fall smal...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Mathilda och Victoria.
»Ålder: Födda 1995 i Mars.

»Om oss: Brudarna som skriver denna blogg, bor i den mysiga staden Linköping. Vi studerar stylist linjen på Plusgymnasiet i Norrköping. Våra intressen är allt från hockey till smink. Så i den här bloggen kommer det skrivas om våran utbildnig genom smink, hår & naglar. Vi skriver också om våran vardag, bio och fest.
»Kontakta? [email protected]