Med min "P" ;)



Hej jag sitter och myser i min soffa hemma med P. Vet att folk har frågat om vem det är osv men kommer inte ta det på bloggen för känns lite för privat. Okej jag skriver om det mesta i blogger men inte killar, hihi.

Vi ska i alla fall mysa vidare, titta på film osv. Ska starta Avatar snart, jag var bara tvungen att blogga så min lilla lover fick vänta ett tag, aaawww cutie :)

Förresten visst blev Victorias nya bröst snygga? :D Jag funderar på ifall jag med ska göra bröstförstoring. Jag menar jag har ju typ ''normalstora'' eller hur man ska förklara det? Men vill lixom ha större ju :) Sen vill jag såklart göra läpparna med men då måste jag åka till Stockholm och fixa det för här finns inget. Har redan kollat upp det! :(

Men sen ska jag blogga om min snygga väska som jag fick av mami och papi här om dagen! :D

Puss Mathilda




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Mathilda och Victoria.
»Ålder: Födda 1995 i Mars.

»Om oss: Brudarna som skriver denna blogg, bor i den mysiga staden Linköping. Vi studerar stylist linjen på Plusgymnasiet i Norrköping. Våra intressen är allt från hockey till smink. Så i den här bloggen kommer det skrivas om våran utbildnig genom smink, hår & naglar. Vi skriver också om våran vardag, bio och fest.
»Kontakta? [email protected]